بهترین ایده برتر طراحی محوطه سازی مدرن

محوطه سازی مدرن تجسم ارگانیک "کمتر و بیشتر" است که توسط خطوط تمیز و کلی زیبایی شناسی بدون لغت تعریف شده است.

ایده آل برای طرح های املاک معاصر و یا به عنوان یک تضاد استقبال در برابر یک ساختار خانه سنتی تر ، چشم انداز مدرن چیزی است که در تلاش برای تقارن و تعادل بیش از هر چیز دیگری است.

بر خلاف محوطه سازی استاندارد ، که در درجه اول خود مربوط به گیاهان و جانوران طبیعی است ، محوطه سازی مدرن به اجزای اضافی نیز وابسته است. لهجه های چوبی و سنگی ، پاسیوی مینیمالیستی ، پیاده روهای روان و حتی اتصالات فلزی همگی نقش مهمی در یک طراحی جدید در فضای باز طراحی می کنند.

از نظر مصالح و زیور آلات ، طراحی محوطه سازی مدرن از صنعت فراتر از سفالهای سفالی سفارشی استفاده می کند. کاشی های بتنی خام یا زاویه ای ایده آل هستند. بجای گروه بندی فضای سبز در طرح های دایره ای ، گیاهان در طرح های هندسی قرار می گیرند که ساکن را در یک الگوی صاف ، تقریباً شطرنج مانند ، مثل یک تخته شطرنج راهنمایی می کند ، بر خلاف یک دور تا دور عاشقانه تر از گل.

خود چمن بازیگر اصلی در محوطه سازی مدرن نیست بلکه در عوض به گونه ای طراحی شده است که از تختخوابهای پر از ماسه سنگ و مسیرهای مسیریابی استفاده شود. در هنگام انتخاب گیاهان و گلهای خاص برای یک حیاط مدرن ، انواع آسیایی مانند بامبو و بوکس و همچنین سرخس و برگ بو ، ظرافت و سادگی را ارائه می دهند و نگهداری آنها نسبتاً آسان است.

برخی ممکن است از طراحی محوطه سازی مدرن برای حیاط پشتی یا حیاط جلو به عنوان کار یک قلب سفت و سخت یا معدنی فکر کنند. در عوض ، این نشانه یک مرد واقعاً شاعر است ، مردی که به فضای شخصی و محیط اطراف خود فکر می کند. پایه و اساس محوطه سازی مدرن در فلسفه و هندسه قرار دارد: چگونه گیاهان ، مبلمان و گذرگاه های مختلف همه در کنار یکدیگر قرار می گیرند؟

آیا آنها محجوب ، شاید حتی شبیه ذن هستند؟ آیا آنها خانه را تقویت کرده و چشم بیننده را به جای اینکه حواس خود را با درهم و برهمی محیطی قرار ندهند ، به نقاط کانونی عمدی می کشانند؟ اینها سؤالاتی هستند که چشم انداز مدرن از خود می پرسد ، و جوابها در قالب یک Eden به روز و فراخوان آمده است.

 

حیاط خلوت طرح های مدرن محوطه سازی

حیاط خلوت ساده طراحی منظره مدرن

طراحی چشم انداز مدرن حیاط حیاط خلوت

مسیر بتونی با پله ها طراحی مدرن منظره

گیاهان کویری طراحی منظره مدرن

طرح هایی برای مناظر مدرن

طراحی حیاط مدرن درب حصار

طراحی منظره مدرن نرده

جلوی خانه حیاط طراحی مدرن

ایده های طراحی مدرن چشم انداز خانه

طراحی منظره برای خانه مدرن


نظرات