محوطه سازی حیاط خلوت


این که آیا حیاط خلوت دیگری دارید که می خواهید مجدداً طراحی کنید یا از طراحی منظره خود از زمین به بالا به کمک نیاز دارید ، متخصصان Milestone برای کمک به شما آماده هستند.

 

در اینجا چند نکته برای شروع کار در مسیر الهام گرفتن برای پروژه طراحی چشم انداز آینده خود آورده شده است.

 
Whether you have a backyard you want to redesign or you need help with your landscape design from the ground up, the experts at Milestone are ready to help. Here are a few tips to get you started on the path to inspiration for your upcoming landscape design.
 

لباس تا دک خود را
با ایجاد مناطق مختلفی در فضا ، عرشه خود را به مکانی برای سرگرمی تبدیل کنید.

 

بسته به چیدمان حیاط خود ، می توانید چندین سطح ایجاد کنید تا مناطقی که به ناهار خوری ، استراحت و حتی آشپزی اختصاص داده شده است را حک کنید.

 

علاوه بر این ، این فضا به عنوان یک طراحی داخلی شما طراحی خواهد شد.

 

این که آیا حیاط خلوت دیگری دارید که می خواهید مجدداً طراحی کنید یا برای محوطه سازی باغچه  خود از زمین به بالا به کمک نیاز دارید ، متخصصان Milestone برای کمک به شما آماده هستند. در اینجا چند نکته برای شروع کار شما در مسیر الهام گرفتن برای طراحی چشم انداز آینده خود آورده شده است.
اعتبار تصویر: hackthehut

 

اگر احساس حریم خصوصی و محوطه ایجاد کنید ، عقب نشینی در فضای باز شما بیشتر شبیه واحه خواهد بود.

 

دیوارها و نرده های باغ از حریم خصوصی پاسیو ها اطمینان می دهند. اما اگر با فضای کمتری کار می کنید ، می توانید از مشبک نیز استفاده کنید. علاوه بر این ، می توانید از فضای محوطه سازی نیز برای تعریف فضای بیرون خود استفاده کنید و احساس انزوا را ایجاد کنید.

 

در Milestone ، ما طیف گسترده ای از مناطق فضای باز را برای سرگرمی طراحی و ایجاد کرده ایم.

 

فضاهای بیرونی ما برای ایجاد خاطره با خانواده و دوستان مناسب است. علاوه بر این ، آشپزخانه های بیرون از منزل و ناهار خوری ها به اماکن نشیمن و صندلی کنار استخر ، همه اینها را انجام داده ایم.

 

تیم طراحی ما طرحی را طراحی ، طراحی و تولید خواهد کرد تا بیش از همه انتظارات شما باشد.

 

 

یک Pergola یا Gazebo را وارد کنید
اضافه کردن یک درخت چاله یا سنگ فرش به طراحی چشم انداز شما می تواند برای ایجاد یک کانون مرکزی به حیاط خلوت شما کار کند. ناگفته نماند که آنها یک فضای حیاط خلوت جداگانه را فراهم می کنند.

 

این که آیا حیاط خلوت دیگری دارید که می خواهید مجدداً طراحی کنید یا در طراحی چشم انداز خود از زمین به بالا به کمک نیاز دارید ، متخصصان Milestone برای کمک به شما آماده هستند. در اینجا چند نکته برای شروع کار در مسیر الهام بخشیدن به طراحی چشم انداز آینده خود آورده شده است.
اعتبار تصویر: reshdesignpedia & roomed

 

یک کلاه فرنگی با سبک پشت بام متفاوت است.

 

یک تخته سنگ فرش مانند کلبه ای است که یک سقف مخروطی دارد و یک برج فرش دارای یک سقف مسطح است. آنها هر دو سایه و رهایی از گرما و فضایی شیک و کاربردی را برای سرگرمی خانواده و دوستان خود برای سالهای بعد فراهم می آورند.

 

شما به راحتی نمی توانید با یک درخت خارپشت یا تخته سنگی که با تاک های مجلل و تعدادی از گیاهان گلدان و گیاهان کاشته شده اشتباه گرفته شود.

 

این علاوه بر ظریف کار خواهد کرد تا مناظر باغ اطراف را بر روی عرشه بکشاند و ساختار فضای بیرونی شما را به طراحی منظره اطراف تبدیل کند.

 

 

فراموش نکنید که دکوراسیون را اضافه کنید
چشمه ها ، ویژگی های آب ، شومینه و دکوراسیون در فضای باز زیبایی زیبایی چشم انداز شما را در عین حال که به ایجاد مناطق مجزا کمک می کنند ، تقویت می کنند.

 

چشمه ها و ویژگی های آب صدای آرامش بخش از فریب آب را به طراحی منظره شما اضافه می کنند. علاوه بر این ، آنها همچنین به عنوان یک کانون منحصر به فرد برای فضای شما خدمت می کنند.

 

این که آیا حیاط خلوت دیگری دارید که می خواهید مجدداً طراحی کنید یا از طراحی منظره خود از زمین به بالا به کمک نیاز دارید ، متخصصان Milestone برای کمک به شما آماده هستند. در اینجا چند نکته برای شروع کار در مسیر الهام بخشیدن به طراحی چشم انداز آینده خود آورده شده است.
اعتبار تصویر: hgtv & onekinddesign

 

شومینه ها و فایروال ها یک نقطه کانونی طبیعی را ایجاد می کنند. آنها فضای شما را تعریف می كنند و می توانند حریم خصوصی فضای اتاق را فراهم كنند. ناگفته نماند ، شومینه نیز نقطه شروع خوبی برای آشپزخانه در فضای باز است!

 

سرانجام ، حتماً با مجسمه باغ ، هنر ضد آب و بالش های پوشیده از پارچه های ضد آب و هوا پر جنب و جوش ، به مناظر خود دسترسی پیدا کنید.

 

همراه با سایر دکوراسیون های خارجی ، این لمس های تزئینی اضافی مطمئناً باعث بهبود طراحی چشم انداز شما می شوند.

 

 

طراحی چشم انداز برجسته
در Milestone ، تیم طراحی چشم انداز ما آماده است تا به کلیه جزئیات پروژه طراحی منظر شما رسیدگی کند.

 

از مشاوره مفهومی ، برنامه ریزی و تهیه همه مجوزهای لازم گرفته تا پیمانکاری و ساخت و ساز ، تیم ما از ابتدا تا انتها تحت پوشش قرار داده است.

 

این که آیا حیاط خلوت دیگری دارید که می خواهید مجدداً طراحی کنید یا در طراحی چشم انداز خود از زمین به بالا به کمک نیاز دارید ، متخصصان Milestone برای کمک به شما آماده هستند. در اینجا چند نکته برای شروع کار در مسیر الهام گرفتن از upco خود آورده شده است

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بهترین ایده برتر طراحی محوطه سازی مدرن