نکاتی برای ایجاد حیاط خلوت نهایی برای سرگرمی

 


آیا شما آماده هستید تا حیاط خلوت مجلل چیزی را سرگرم کند که در سال 2018 به یاد داشته باشید؟ حیاط خلوت فقط برای باغ ها و فضای سبز نیست.

در حقیقت ، تعداد بیشتری از مردم حیاط خلوت خود را به یک فضای داخلی منزلشان تبدیل می کنند. یک طراحی به خوبی برنامه ریزی شده حیاط خلوت نهایی را برای سرگرمی خانواده و دوستان خلق می کند

یک فضای نشیمن در فضای باز پناهگاه ایده آل برای آرامش و استراحت پس از یک هفته گیج کننده است. طراحان متخصص چشم انداز دبی لیستی از بهترین روندهای طراحی خلاقانه چشم انداز را برای ایجاد حیاط خلوت نهایی برای سرگرمی ایجاد کرده اند 

سازه های جذاب ویژگی های چشم انداز خیره کننده ایجاد می کنند

 وقتی صحبت از سرگرمی در فضای باز می شود ، همه چیز در ایجاد حس فضای است. اضافه کردن یک سوراخ ساخته شده از سنگ فرش یا سنگ فرش به حیاط خلوت خانه شما یک روش جالب و کاربردی برای ادویه کردن حیاط خلوت شما برای سرگرمی است.

یک تاج گل پوشیده از تاک ، در حالی که فضای جداگانه ای را در حیاط خلوت خانه شما ایجاد می کند ، از آفتاب و گرما رهایی می یابد. Pergolas و gazebos همچنین ضمن افزودن لهجه تزئینی به فضای بیرون شما ، احساس آرامش دنج را ایجاد می کنند.

 جادوگران را بپاشید

هنگام قدم زدن به حیاط خلوت خود ، راحتی های خانه شما ناپدید نمی شود. خلاق باش! به جای یک دال ساده بتونی یا تکه چمن ، چرا به زیبایی زیبایی در خارج از صندوق فکر نمی کنیم؟

فکر می کنید کف سنگ طبیعی یا مسیر سنگفرش سنگی را در تمام حیاط خانه خود اضافه کنید؟ اگر بتن را ترجیح می دهید ، برای تقویت جذابیت بصری ، یک نوع بافت یا رنگارنگ را اضافه کنید.

 

صرف نظر از آنچه از موادی برای محافظ منزل خود استفاده می کنید ، به یاد داشته باشید که سبک خود را برای ایجاد یک عقب نشینی شخصی در حیاط خلوت شخصی در نظر بگیرید. از این گذشته ، وقتی احساس راحتی می کنید ، میهمانانتان نیز خواهند شد
 محافظت از باغچه با زندگی جالب گیاهی

مناظر باغبانی خود را با جزییات زیبایی از منظره مانند باغ ها ، تخت گل ها و دیوارهای زندگی بلند کنید. وقتی نوبت به انتخاب عمر گیاهان رسید ، از انتخاب گونه های جالب نترسید.

رنگ و بافت اضافه کنید ، و تمام سطح های مختلف ارتفاع را در فضای بیرون خود در نظر بگیرید. می توانید بطور مستقیم در سطح زمین کاشت کنید ، از گیاهان گلدان برای سطح میانی استفاده کنید و با تاک های کوهنوردی و گیاهان حلق آویز ارتفاع را اضافه کنید.

 بسته به سبک ترجیحی خود ، شما می توانید از گیاهان باغ ژاپنی گرفته تا باغ های سبک گرمسیری ، هر چیزی را درج کنید.

 گل های رنگارنگ و فضای سبز سرسبز لمس های اوج را به فضای تفریحی فضای باز شما اضافه می کنند. یک دیوار زنده یک لهجه بصری خیره کننده را به عقب نشینی حیاط خلوت شما اضافه می کند که در هنگام سرگرمی در خارج از خانه نیز به عنوان یک گفتگوی عالی عمل می کند.

یک آشپزخانه در فضای باز اضافه کنید

یک آشپزخانه در فضای باز جایی است که طراحی با "مواد غذایی" در همه ما به وجود می آید تا لهجه چشم انداز کاربردی نهایی برای سرگرمی حیاط خلوت ایجاد شود.

آشپزخانه در فضای باز از اهمیت ویژه ای برخوردار است اگر می خواهید از آب و هوای مناسب نهایت استفاده را ببرید تا تجربه ناهار خوری نهایی حیاط خلوت را ایجاد کنید.

هنگامی که زمان طراحی آشپزخانه در فضای باز شما فرا رسید ، می توانید آن را با کباب داخلی ساده نگه دارید یا با یک آشپزخانه کامل آن را به سطح بعدی ببرید.

 از میزهای شیک و سینک های فرفورژه تا کابینت های زیبا ، یخچال های روباز و میله های کامل در فضای باز - امکانات فقط به اندازه تصور شما محدود است.
 یک منطقه ناهار خوری جداگانه ایجاد کنید

 نه این که شما آشپزخانه در فضای باز خود را پیش بینی کرده اید - از کجا می توانید از غذای فوق العاده خود لذت ببرید؟ یک منطقه مخصوص ناهار خوری در حیاط خلوت حتماً نیروانا آشپزی شما را تکمیل می کند. هیچ چیز کاملاً شبیه غذاخوری در فضای باز نیست.

 

لذت بردن از مکالمه دلپذیر و لذت بردن از غذاهای آب دهان زیر آفتاب و ستاره ها این است که یک برش سعادت را تجربه کنید.


حتی اگر تنها بخش کوچکی از حیاط خلوت خود را اختصاص دهید - ارزش این تلاش را دارد. برای جدا کردن فضای ناهار خوری خود از بقیه حیاط می توانید از دیوارهای باغ ، مشبک و یا حتی فرش یا گوزبو استفاده کنید.

 این فضای اختصاصی باعث می شود تا یک حریم خصوصی و دلپذیری برای لذت بردن از وعده های غذایی روزانه و شبانه شما فراهم شود.

 

آتش و آب

 عناصر آب و آتش فوراً محیط آرامش بخش و آرامش بخش را ایجاد می کنند. این که آیا تصمیم دارید یک استخر به حیاط خلوت خود اضافه کنید یا از ویژگی های آب مستقل (مانند آبشارها و دیواره های آب) استفاده کنید ، این ویژگی های چشم انداز باعث آرامش و آرامش در فضای بیرون شما می شوند.

 حوضچه ها ، چشمه ها و انواع دیگر ویژگی های آب سفارشی به راحتی حفظ می شوند و باعث تقویت طراحی چشم انداز شما می شوند. شما حتی می توانید با اضافه کردن سنگ و سنگ خلاقیت ایجاد کنید تا کنتراست و بافت ایجاد شود.

چه طراحی حیاط خلوت خاصی را در ذهن داشته باشید و چه کمی الهام بخواهید

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بهترین ایده برتر طراحی محوطه سازی مدرن