طراحی داخلی در دوبی: نکاتی برای ایجاد فضا و جریان


شما وقت و هزینه زیادی صرف کرده اید تا ویلا را به پناهگاه شخصی خود تبدیل کنید. با این حال ، پیدا کردن موارد مناسب برای خانه شما فقط نیمی از نبرد است. طراحان حرفه ای داخلی در دبی در Milestone برای کمک به شما هستند

جایی که عثمان یا کاناپه خود را قرار می دهید به میزان چشمگیری در فضای شما تأثیر می گذارد. برای کمک به شما در ایجاد زیباترین فضای ، تیم طراح داخلی در Milestone ترفندهایی از تجارت را گردآوری کرده است که به شما در بهتر شدن فضای شما کمک می کند.
interior designers

برای ایجاد فضایی زیبا و روان در خانه مدرن خود ، این نکات ساده را دنبال کنید. 

طراحان داخلی


فضایی را بین مبلمان خود ایجاد کنید


این که آیا شما به دنبال اضافه کردن مبلمان جدید هستید یا در حال تعیین مکان قرار دادن قطعات فعلی خود هستید ، طراحان داخلی توصیه می کنند فضای زیادی بین هر مورد باقی بگذارید.

 

فاصله بین وسایل شما به خانواده و میهمانان اجازه می دهد تا به راحتی در فضای زندگی خود و بدون وارد کردن وسایل دیگر حرکت کنند.

 

هرچه ساده به نظر می رسد ، ایجاد فضای بین هر مورد امکان تحرک آسان را فراهم می کند و در طراحی داخلی شما جریان ایجاد می کند.

 

طراحان داخلی

 

 

در فضای خود نقطه کانونی ایجاد کنید
 

چه در اتاق نشیمن باشید و چه در اتاق خواب اصلی خود ، همیشه باید در هر اتاق خانه یک کانون وجود داشته باش
 

این می تواند یک کالای بزرگتر ، مانند یک مبلمان سفارشی ، یک لامپ سبک یا یک دیواره آب باشد - هر آنچه را که انتخاب می کنید فضای شما را لنگر می زند.

موردی که انتخاب می کنید باید به فضای و فضای کار شما توجه داشته باشد تا کل اتاق را با هم جمع کنید.

طراحان داخلی
یکی از اولین مواردی که طراح داخلی به شما خواهد گفت جلوگیری از درهم و برهمی است.

 

وسایل تزئینی اضافی عالی برای طراحی داخلی شما هستند. آنها فضای شما را شخصی می کنند و سبک شما را به فضای شما تزریق می کنند و باعث می شوند آن راحت و دنج شود. با این حال ، بسیاری از موارد می توانند فضای شما را به هم بریزند.

 

با چند قطعه خاص مانند یک مجسمه منحصر به فرد یا اثر هنری شروع کنید و موارد کمتری را به صورت کم اضافه کنید. این موارد بدون اینکه احساس بیش از حد درهم ریخته شود ، یک موضوع تزئینی را برای اتاق ایجاد می کند.
طراحان داخلی
مبلمان خود را مطابق با اندازه فرش خود مرتب کنید
 

یک فرش منطقه دوست داشتنی علاوه بر این می تواند فضای شما را بالا ببرد. اگر فرش منطقه ای دارید ، حتما در مورد قرار دادن مبلمان خود فکر کنید.

برای فرش های بزرگتر ، تمام مبلمان خود را در بالای فرش قرار دهید. این می تواند به ایجاد یک فضای جداگانه در یک اتاق بزرگتر کمک کند.
برای فرش های کوچکتر ، مبلمان خود را در اطراف فرش قرار دهید تا در بالای آن قرار دهید. قرار دادن تمام قطعات خود را روی یک فرش کوچک فضای تنگ تری ایجاد می کند که منجر به جریان ضعیف می شود.

 هنگامی که مبلمان خود را در اطراف یک فرش کوچک قرار دهید ، علاوه بر راحتی به فضای شما ، یک ویژگی تزئینی برای اتاق شما خواهد بود.


آیا برای یافتن قطعات مناسب برای فضای خود دست و پنجه نرم می کنید؟ گاهی اوقات بینایی در سر شما برای بازیابی در زندگی سخت است. این جایی است که طراحان داخلی در دبی می توانند کمک کنند.

طراحان داخلی


در Milestone ، ما می توانیم به شما کمک کنیم الهام بخش باشید تا خانه خود را با شخصیت و سبک شخصی خود درخشید. ما می توانیم به شما کمک کنیم دیدگاه خود را به واقعیت تبدیل کنید!

 

از انتخاب بهترین قطعات تا طراحی سفارشی برای هر نوع مبلمان یا کابینت مورد نظر ، تیم متخصصان ما در اینجا برای کمک به شما هستند. برای مشاوره رایگان طراحی داخلی خود امروز با ما تماس بگیرید ما مشتاقانه منتظر همکاری با شما هستیم.

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بهترین ایده برتر طراحی محوطه سازی مدرن