ایده پیاده روی سنگی برای خانه ها و باغ ها

بیش از گذر از یک ناحیه از ملک شما به منطقه دیگر ، یک پیاده رو ابزاری مناسب برای هاردسپینگ است که یک شکاف در چشم انداز ایجاد می کند و باغ را تقسیم می کند. این می تواند یک مرز برای تختخواب باشد یا با یک مسیر خمیده خطوط مستقیم را بشکند. این می تواند از نظر جسمی و بصری نقاط کانونی منظره شما را به هم متصل کند. یک مسیر با طراحی زیبا می تواند جذابیتی در حیاط خانه شما ایجاد کند ، یک باغ زیبا را به خود جلب کند و با زحمت شما را از داخل خانه به خارج از منزل راهنمایی کند. 

ملاحظات

این که آیا در حال ساختن یک راهرو از ابتدا هستید یا مجدداً یک موجود را به دلیل داشتن مواد فرسوده یا طراحی ضعیف طراحی کرده اید ، قبل از ایجاد مسیر جدید باید برنامه ریزی ، تحقیق و بررسی سایت را انجام دهید. در میان چیزهایی که باید در مورد آن فکر کنید:

    • بودجه : یک مسیر برای ظاهر خوب هزینه زیادی ندارد. بعضی اوقات ساده و اساسی بهترین راه حل است.
    • سبک معماری : چیزی را انتخاب کنید که با طراحی معماری یا دوره خانه شما همراه باشد. یک ایده بد: سنگفرشهای سنگی دنیای قدیمی با یک خانه مدرن Midcentury.
    • مواد : موادی را انتخاب کنید که در قسمت بیرونی منزل شما یا سایر عناصر برجسته استفاده می شود. همچنین ، به این فکر کنید که آیا مواد تکمیل کننده سبک و رنگ خانه هستند یا در منطقه شما موجود است.
    • اندازه و شکل : طول و طول مسیر را به همراه شکل در نظر بگیرید. آیا اندازه و شکل آن با مقیاس خانه و مناظر ارتباط دارد؟ آیا برای ویلچر یا ویلچر به اندازه کافی گسترده است؟
    • ایمنی : آیا بازدید کنندگان می توانند به راحتی در طول مسیر و بدون مانع از عرض یا بافت حرکت کنند؟ 
    • تعمیر و نگهداری : آیا می خواهید نوع خاصی از چمن ها بین سنگفرش ها رشد کند ، اما از هر نوع حیاط یا نگهداری چمن متنفر هستید؟ به دنبال چیزهای ساده و آسان برای حفظ آن باشید.
    • دوام : آیا در ترافیک پا و عناصر آن زنده می ماند؟
    • بافت : نرم و نرم و صاف می تواند لغزنده باشد ، در حالی که چیزی که دارای برجستگی های زیادی است ممکن است برای افرادی که از صندلی های چرخدار استفاده می کنند و به یک مسیر در دسترس نیاز دارند ، یک چالش باشد.
    • نورپردازی : اگر مسیر در عصر شب استفاده می شود ، برای عبور ایمن از آن برنامه ریزی کنید.
    • زهکشی : شما یک پیاده رو می خواهید ، نه باتلاقی. یک ماده غیر عادی را برای زهکشی آسان ، مانند دستگاه های بتونی قابل نفوذ ، انتخاب کنید. 

مواد ، طرح ها و راه حل های پروژه پیاده روی بعدی خود را کشف کنید.

چمنزارهای اطراف چمن 

سنگفرش های بتنی به شما اجازه می دهند تا در یک مسیر پیچ در پیچ متوقف شوید تا شاخ و برگهای رنگارنگ چمن های زینتی ، مکنده ها و کنسروها را در این باغ شمالی کالیفرنیا تحسین کنید. میشل درویس ، طراح منظره   ، از مالچ پیر و درخت پوست درخت صنوبر استفاده کرده است که اگر از مسیر خود دور شوید ، راه رفتن نرم است. مالچ چوب نرم از این طریق به تغذیه خاک کمک می کند. درویس همچنین مالچ سرو یا کاج را توصیه می کند.

یک پیاده رو کمی خمیده از گرانیتی مشکی مشکی از مینه سوتا در این طرح توسط  مناظر مشترک زمینی  برای یک خانه در گلن وود بیچ ، میشیگان ساخته شده است. سنگ تیره تر نمای بیرونی خانه را تکمیل می کند و سقف خاکستری را نشان می دهد.  

 

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

بهترین ایده برتر طراحی محوطه سازی مدرن